//super awesome !
OWNER

Navigation : touch hover image



Stories Owner Linkies Stuff

hello ppl ! Welcome to Super Blog :D Enjoy your read :)


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aten
Others:   


Khas buat mu sahabat

Assalamualaikum

Nino! nino! nino!  nino! muehehe . entry yang lepas aten persoalkan tentang jodoh kan ? Ada sorang kawan aten ni sedih . sebab dia tahu si beliau bukan jodoh kawan aten . Aten rasa tak perlu di mention siapa orangnya , boleh kan ? ^.^

Duhai sahabat dengarlah pesanku ini , mungkin aku tidak sehebat kaunselor-kaunselor di luar sana . Aku hanya seorang sahabat yang ingin berpesan . Apabila kau bersedih dan tidak tenang hanya satu caranya .. Bersujudlah kepada-Nya , mengadulah kepada Allah yang Maha Mendengar . kau angkat lah tangan mu untuk menadah tangan .

Bismillah
Ya Allah Ya Tuhanku .. hari ini , tangan ini menadah tangan kepadamu . Hanya tangan ini yang aku punya untuk menadah tangan . Ya Allah aku hamba yang lemah dan sering menggunakan tangan yang Engkau beri pinjam dengan melakukan pelbagai perkara maksiat .. (Luahkanlah doa dan mengadulah kepada Allah) Ya Allah terimalah doa hambamu ini . sesungguhnya hanya engkau tempat aku mengadu nasib dan memohon perlindungan .. Aammiinn

InsyaAllah hatimu akan berasa tenang :)

#JomSolatSubuh :)