//super awesome !
OWNER

Navigation : touch hover image



Stories Owner Linkies Stuff

hello ppl ! Welcome to Super Blog :D Enjoy your read :)


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aten
Others:   


Hari Guru :)


Assalamualaikum :)

Sebut pasal hari guru . Semua orang akan terfikir
- alamak nak bagi hadiah apa kat cikgu ?
- Yes peluang untuk cuti!
- mesti program tak best, paling-paling bagi cikgu hadiah jee
- mesti ada anugerah guru
- ini lah masa nak kenakan cikgu-cikgu

macam-macam lagi laa .. payah jugakkan jadi pelajar ni muehehe . semua orang tau hari guru jatuh pada tarikh 16 Mei . tapi saya sangat tidak bersetuju kerana hari guru bukan sehari tetapi hari-hari!

Tak percaya ?? Cuba fikir balik, tiap hari cikgu mula nak mengajar kita mesti akan ucap salam dulu . dah habis mengajar kita akan ucap terima kasih pada cikgu . hari-hari kita berterima kasih sebagai tanda kita menghargai cikgu. apa-apa pum tak salah untuk buat majlis untuk menyambutnya :)

Baru-baru ni 26 Mei sekolah aten buat majlis sambutan hari guru. theme dia ala-ala retro gituu :D kali ni majlis sambutan hari gurunya, lain daripada yang lain. Kiranya lagi gempak laa. Sebab kebetulan tahun aten ramai yang pandai bidang audio dan hiasan. Alhamdulillah selama 3 hari sahabat-sahabat aten bertungkus lumus untuk menjadikan majlis ini istimewa and lastly majlis ini berjalan dengan lancar . even tak sesempurna mana. ye lah kita manusia hanya merancang dan Allah yang menentukannya. betul tak ?


apa-apa pun aten ucapkan selamat hari guru kepada cikgu-cikgu aten yang telah banyak mengajar aten untuk menjadi seorang yang sangat berguna di dunia dan di akhirat . Terima kasih cikgu aten yang dekat
- SK BBST
- SMK SERI SEPANG
- SAM TINGGI TENGKU AMPUAN RAHIMAH

terima kasih cikgu saya akan guna ilmu yang cikgu-cikgu bagi hingga hujung nafas saya . InsyaAllah :)

p/s :: terima kasih kepada semua yang telah memberikan kerjasama untuk menjayakan majlis sambutan hari guru di samttar :) thanks korang :)