//super awesome !
OWNER

Navigation : touch hover image



Stories Owner Linkies Stuff

hello ppl ! Welcome to Super Blog :D Enjoy your read :)


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Aten
Others:   


Kehilangan

Assalamualaikum 

Image result for sad song joong ki gif

hi hi hi hi hello hi 

Harini nak share sikit story tentang kehilangan 

Semua pernah rasa macam mana perasaan kehilangan . Perasaan yang sangat berat dan terpaksa melepaskan ia pergi . Perasaan yang paling semua orang nak jauhi dan takuti .

Macam aku...

Aku pernah hilang kawan. Bukan seorang, tapi ramai  sebab banyak kali terjadi. Tapi semua tu tak mengganggu sangat perasaan aku. Aku mula rasa kehilangan lepas kehilangan orang yang paling aku sayang

Arwah nenek 

Yang sentiasa jadi mak kedua buat aku . Yang sentiasa jadi pendengar setia aku selain mama . Yang sentiasa jadi chef professional aku  Yang sentiasa teman aku  Yang selalu redha waktu cucu nakal dia ni usik dia Yang selalu bela aku  Yang tak kisah pun aku panggil mak walaupun aku hanya pangkat cucu je pun 

Mak... Akak redha, tapi akak rindu mak sangat  Semoga mak tenang disana dan Allah tempatkan mak dikalangan orang2 yang beriman dan bertakwa 

 Iloveyou mak 

Image result for sad song joong ki gif